دانلود فیلم و سریال جدید
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و آدرس dlrooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 383
کل نظرات : 12

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 203
بازدید هفته : 810
بازدید ماه : 5051
بازدید سال : 13640
بازدید کلی : 153014
خرید رپورتاژ آگهی دائمی

سرعت بارگذاری سایت یکی از مهمترین مواردی است که گوگل در آپدیت های اخیر الگوریتمی خود به شدت بر روی آن مانور می دهد. محتوا پادشاه سئو می باشد و بی شک اگر به درستی ایجاد شود می تواند وب سایت شما را برای رسیدن به صفحه اول و حتی رتبه های برتر بسیار کمک کند سعی کنید در تولید محتوا بسیار حساس باشید و محتواهایی را ایجاد کنید که برای مخاطبان وب سایتتان جالب باشد اگر وب سایت شما دارای محتوای مناسب نباشد قطعا نمی تواند رتبه های برتر و صفحه اول را بدست آورد زمان گذاشتن برای ایجاد محتوا و پیدا کردن نیازهای مخاطبان می تواند به شما برای ایجاد محتوای مناسب کمک کننده باشد لازم به ذکر می باشد محتوای ایجاد شده نه باید زیاد کوتاه باشد نه باید زیاد طولانی باشد چرا که در دو حالت نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد (اگر محتوا کوتاه باشد گوگل ممکن است آن را ایندکس نکند و اگر طولانی نیز باشد ممکن است کاربر از خواندن محتوا صرف نظر کند.

شما با نوشتن یک عنوان جذاب می توانید کلیک های بیشتری را به سایت خود روانه کنید و این کلیک های بیشتر، رتبه سایت شما را در گوگل افزایش خواهند داد و در ادامه، رتبه بهتر منجر به کلیک بیشتر می شود و این چرخه بصورت مثبت ادامه خواهد داشت! به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. این افراد اگر بر روی وبسایت شما کلیک کنند، فرصت دیگری به شما داده اند تا آنها را تبدیل به لید کرده و در نهایت از سمت آنها فروش داشته باشید. مهم‌ترین قدم برای پیشرفت یک سایت یا راه‌اندازی وب‌سایت جدید، تعیین استراتژی برای موضوعاتی است که می‌خواهید روی آنها تمرکز کنید. با نگاه و شناسایی جنبه‌های وسیع‌تر محصول یا سرویسی که ارائه می‌‌کنید، درک بهتری از نیازهای خود پیدا خواهید کرد. چون شاید باور نکنید اما هنوز کاربرانی هستند که نمی دانند باید اسکرول کنند!

با جعبه‌های پاسخ، بخش سوالات مشابه، و نتایج محلی که نشان‌دهنده اطلاعات تماس، نقشه‌ها، بررسی‌ها، رتبه‌بندی و توضیحات است. شما باید از تکنیک های خاصی استفاده کنید تا بتوانید برند خود را را بهبود دهید. این تکنیک به عنوان روابط عمومی دیجیتال نقش بسیار موثری در برندینگ دارد ، بنابراین انتخاب بهترین سایت ، قطعا برای دیجیتال مارکتینگ و برندینگ تاثیر بالایی خواهد داشت .

نگرانی دیگر وب مستران و صاحبان مشاغل اینترنتی ، جریمه های گوگل برای لینک سازی است ، که از این جهت نیز به شما اطمینان خاطرخواهیم داد هیچ گونه جریمه ای از طریق لینک سازی تیم میموس سایت و کلمات کلیدی شمارا دربر نخواهد گرفت. بله، انتشار رپورتاژ در سئو تاثیر مستقیم دارد. با توجه به اینکه لینک سایت شما در وب سایت های بزرگ قرار می‌گیرد و این لینک به معنی تائید کار شما توسط این وب سایت هاست، گوگل اعتبار بیشتری برای سایت شما قائل خواهد شد و رتبه آن را در جستجوهای مرتبط افزایش می‌دهد. کپی فای مجری انتشار رپورتاژ در ۱۰۰ سایت خبری برتر ایران سامانه پیامکی پیام تک از سال ۱۳۹۵ با تکیه بر نیروی کار جوان و پویا و با هدف اعتلای تبلیغات پیامکی و خدمات پیام کوتاه شروع به فعالیت کرد.

خرید رپورتاژ انبوه ارزان کوین نیک سعی کرده دستیار خوبی برای علاقه‌مندان دنیای کریپتوکارنسی باشد و همواره جدیدترین و کاربردی‌ترین راهکارها را به آن‌ها معرفی کند. چیزی که در الگوریتم جدید گوگل تاکید بسیار زیادی شده است. در زیر لیست سایت ها رو مشاهده می کنید. یکی از روش‌های برندسازی و بازاریابی اینترنتی ریپورتاژ آگهی است که برای معرفی برند، محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می‌شود. در واقع ما دلال لینک نیستیم و همه سایت ها مربوط به خودمان و همه آموزشی و دارای مقالات یونیک و سرعت ایندکس بالا هستند و به نسبت به ریپورتاژ های مجود در بازار با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. و صد در صد تاثیر گذار هستند.

خانه / فروشگاه / خدمات تبلیغاتی / ریپورتاژ آگهی / ریپورتاژ آگهی در ۱۹ سایت و وبلاگ با اتوریتی بالا بورسیه تحصیلی چونینگ انگلستان یکی بزرگترین بورس های تحصیلی انگلیس می باشد که هر ساله تعداد زیادی دانشجو علاقمند به تحصیل در انگلستان را از سراسر جهان جذب می کند. من مشتریان دارم که به طور ماهیانه از من رپورتاژ آگهی تهیه میکنند سایت های خیلی معتبر ایرانی که شاید نخوان اسمشون رو ببرم. اما جالبهه که اینها از کلمات طولانی به لینک ها استفاده میکنند و اینکه همیشه یه لینک به سایت خارجی و دو لینک به سایت خودشون در رپورتاژ هاشون هستش. ما در تاریخ معین سفارش شما رو در اسرع وقت ثبت خواهیم کرد. آیا من می تونم از ایران برای این بورسیه اقدام کنم با توجه به اینکه من تمام مدارک تحصیلیم رو از ایران گرفتم؟

لطفا در صورت نیاز به ارتباط مستقیم یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت سایت مجله اینترنتی ایران فان در تلگرام و یا از طریق ایمیل در ارتباط باشید. مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک دائمی بودن آن است. معمولا مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی می ماند و شما برای تمدید این لینک هزینه ای پرداخت نمیکنید ولی زمانیکه بک لینک یا تبلیغات متنی خریداری میکنید باید هر ماه هزینه ای برای تمدید و نگهداری آن پرداخت کنید.
منبع:

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

تعداد بازدید از این مطلب: 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه لیزر فایبر مارکینگ

دستگاه لیزر چیست؟

امروزه در صنایع مختلف، در راستای تولیدات، ممکن است نیاز به عملیات حکاکی و یا برش داشته باشید. در قدیم حکاکی و برش به صورت دستی و یا با دستگاه های ساده انجام می شد. اما در حال حاضر و با وجود تکنولوژی لیزر، شما با خرید یک دستگاه لیزر می توانید به راحتی متریال های مختلف را با دقت بسیار بالا حکاکی کنید و یا برش دهید.
یک دستگاه برش لیزری به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا طرح‌های متنوعی بر روی انواع فلزات، چوب، پلکسی گلاس، چرم، پارچه، کریستال، سرامیک و … را با سرعت و دقت بالا تولید کنند. به همین دلیل دستگاه های لیزر  کاربردهای فراوانی دارند که می توانید با کمی خلاقیت، طرح های بسیار زیبا و کاربردی در جهت رونق کسب و کار خود ایجاد نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات (لیزر فایبر مارکینگ) 

برش لیزری:

برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ و نوعاً از این فناوری در زمینه صنعت استفاده می‌شود. برش لیزری توسط استعمال اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر روی اجسامی که می‌خواهند بریده شوند انجام می‌شود. قسمتی از جسم مورد نظر که بریده می‌شود یا آب می‌شود یا می‌سوزد یا تصعید می‌شود و توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌شود؛ و سر انجام سطح بریده شده با کیفیت خیلی عالی ایجاد می‌شود. لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد.
 

تاریخچه دستگاه حکاکی لیزر :

در سال ۱۹۶۵ اولین دستگاه برش لیزری برای ایجاد سوراخ در قالب‌های الماس استفاده شده‌است. این دستگاه توسط مرکز تحقیقات Western Electric Engineering ساخته شد. در سال۱۹۶۷ بریتانیا در ساخت دستگاه برش لیزری به کمک جت اکسیژن برای برش فلزات پیش‌گام شد. در اوایل سال۱۹۷۰ این تکنولوژی در کاربردهای هوافضا برای برش تیتانیم به‌کار گرفته شد. در همان موقع لیزرهای CO2 برای برش غیر فلزات مانند:پارچه و … به‌کار گرفته شد؛ چراکه در آن زمان لیزر CO2 به اندازه کافی برای غلبه بر هدایت حرارتی فلزات قدرت‌مند نبود.
صنایعی  مانند خودروسازی، ابزاردقیق، صنایع نظامی، صنعت چرم و پوشاک، صنایع مهندسی، ساخت و تولید، چوب و دکور ،صنایع سنگ و ... از جمله مواردی هستند که استفاده وسیعی از دستگاه برش لیزر دارند. باتوجه به قطعه نهایی مورد نیاز دستگاه برش لیزر یا دستگاه حکاکی لیزر فایبر مارکینگ استفاده می‌شود. دستگاه‌های برش لیزری به دو گروه فلزی و غیر فلزی تقسیم می‌شوند هر دستگاهی با قدرت (وات) و قابلیت‌های مختلفی تولید می‌شود که موارد استفاده آن متفاوت است.
 

نحوهٔ عملکرد دستگاه حکاکی لیزر :

اشعهٔ لیزر از طریق تحریک مواد مولد لیزر توسط تخلیهٔ الکتریکی یا تابش یک لامپ در یک محفظه بسته تولید می‌شود. با تحریک مادهٔ مولد لیزر پرتو با استفاده از تکه‌های آینه منعکس می‌شود تا انرژی لازم برای تبدیل شدن به یک جریان نور تک‌رنگ منسجم را به دست آورد. آینه یا فیبر نوری معمولاً برای هدایت نور منسجم به لنز دستگاه استفاده می‌شود. این لنز در نقطهٔ کاری دستگاه متمرکز شده‌است. باریک‌ترین قسمت پرتو متمرکز شده قطری کمتر از ۰/۳۲میلی‌متر دارد.
عملکرد دستگاه برش لیزر به این صورت است که ابتدا اشعه لیزری از هد دستگاه بر روی جسمی که قصد برش و یا حکاکی آن را داریم تابیده می‌شود و سپس این پرتوی لیزری با توجه به میزان قدرتی که برای آن تعریف شده‌است قسمت مورد نظر را برش میدهد و یا موجب تصعید آن می‌شود(حکاکی) و در پایان قسمت‌های برش خورده با گاز فشار بالا از روی جسم برداشته شده تا سطح صاف و سیقلی قطعه اصلی باقی بماند.
دستگاه‌های تولید لیزر می‌توانند انواع مختلفی از لیزر را ایجاد نمایند. این لیزرها بااسامی : لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیو اکتیو، لیزر جامد شناخته می‌شوند.بیشترین  استفاده در صنعت تنها از دو نوع لیزر گازی و لیزر جامد است. این دو نوع لیزر خود از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند به عنوان مثال می‌توان گفت که در بین لیزرهای صنعتی، گازی Co2 بیشترین میزان استفاده را دارد. چرا که از آن برای برش و ایجاد حکاکی بر روی انواع مختلف وسایل اعم از فلزات و غیر فلزات می‌توان استفاده نمود.
  دستگاه‌های لیزر در نوع خاص CO2 و فایبر ساخته می‌شوند که هر یک دارای مزایایی هستند. در لیزر فایبر برخلاف CO2 هیچ‌کدام از قطعات و یا آینه‌های به کار رفته در آن حرکتی نداشته و ثابت اند و به همین دلیل از نظر هزینه کلی بسیار سودمندتر خواهند بود.

مزایای برش لیزری با دستگاه لیزر :

سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی (عدم وجود لبه‌های اضافی در قسمت‌های برش خورده) محصول نهایی از مزایای استفاده از برش لیزری به جای برش‌های مکانیکی و سنتی است. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل برش را انجام می‌دهد، دقت کار افزایش می‌یابد.

تفاوت برش با دستگاه لیزر و روش های سنتی:

دستگاه های برش لیزری مزایای بیشتری نسبت به روش‌های سنتی دارند. در برش لیزری، بین ابزار برش و قطعه‌ی مورد نظر هیچ گونه تماسی برقرار نمی‌شود. علاوه بر این مورد، دستگاه‌های برش لیزری از دقت بالاتری نسبت به روش‌های سنتی بهره می‌برند. به عنوان مثال، شما می‌توانید از یک پت شاپ اینترنتی قلاده و یا بند قلاده خریداری کرده و با استفاده از این دستگاه مشخصات حیوان و اطلاعات تماس خود را  بر روی آن حک کنید.

دستگاه برش پلاسما:

احتمال تاب برداشتن ماده در برش لیزر بسیار کم است چون، ناحیهٔ مؤثر حرارتی در این فرایند بسیار کوچک می‌باشد.
برش لیزری به علت دقت بالاتر و مصرف انرژی کمتر در هنگام برش، مزیت بیشتری نسبت به برش پلاسما دارد. با این وجود اغلب دستگاه‌های برش لیزری نمی‌توانند ضخامتی بیشتر از ضخامت برش دستگاه‌های پلاسما را برش دهند. امروزه دستگاه‌های برش لیزری قوی‌تری نیز در حال تولید است تا بتوانند ضخامت‌های بیشتری را برش دهند اما هزینهٔ تمام شدهٔ این دستگاه‌ها بیشتر از دستگاه‌های برش پلاسما است.مهمترین مزیت استفاده از دستگاه‌ برش لیزر جهت برش فلزات و غیر فلز ،سرعت و دقت بالای کار می‌باشد .

انواع لیزرهای مورد استفاده:

لیزرها انواع مختلفی مانند لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و … دارند، اما در صنعت از دو نوع لیزرهای گازی و جامد استفاده می‌شود.

لیزرهای پرکاربرد استفاده شده در دستگاه‌های برش لیزر صنعتی عبارتند از:

۱) لیزر CO2 که برای برش، حکاکی و تضعیف ماده مناسب است.
۲)لیزرهای نئودیمیم(Nd) و لیزرهای نئودیمیم-ایتریم-آلومینیوم-گارنت(Nd-YAG) می‌باشند. این دو لیزر سبک و روشی یکسان دارند و تفاوت آن‌ها در کاربردشان می‌باشد. لیزر Nd برای تضعیف ماده و در مواقعی که قدرت زیاد و تکرار پذیری بالا مدنظر است به کار می‌رود. لیزر Nd-YAG برای تضعیف ماده و حکاکی روی قطعه و در مواقعی که قدرت بسیار زیاد مورد نیاز است، استفاده می‌شود.
هرسه نوع لیزر یاد شده را می‌توان برای جوشکاری نیز استفاده کرد.
لیزر CO2 برای برش‌کاری صنعتی بسیاری از مواد از جمله فولاد، آلومینیوم، فولاد ضدزنگ، تیتانیم، کاغذ، موم، پلاستیک، چوب و پاچه استفاده می‌شود. لیزر YAG در درجهٔ اول برای برش و حکاکی فلزات و سرامیک‌ها استفاده می‌شود.
ژنراتور دستگاه لیزر و اپتیک خارجی (لنز فوکوس‌کننده) نیاز به خنک کاری دارند. بسته به اندازه و پیکربندی دستگاه، گرمای اضافی ممکن است مستقیماً یا توسط یک خنک‌کننده به هوا منتقل شود. معمولاً از آب به عنوان خنک‌کننده استفاده می‌شود که توسط سیستم خنک‌کننده به گردش در می‌آید.

لیزرهای پیشرفته تر:

لیزر میکروجت: هدایت پرتو لیزر به وسیلهٔ جت آب است. در این دستگاه پرتو لیزر با جت آب کم فشار همراه است. لیزر وظیفه اصلی برش را برعهده دارد درحالی که جت آب پرتو لیزر را هدایت می‌کند. عمل هدایت پرتو از طریق بازتاب داخلی کلی انجام می‌شود. مانند آنچه که در فیبر نوری اتفاق می‌افتد. در این روش، آب علاوه بر از بین بردن اثرات تخریبی ناشی از برش، سطح ماده را نیز خنک‌کاری می‌کند که ازجمله مزایای این روش به حساب می‌آید.
 لیزر فیبر: یک نوع از لیزرهای حالت جامد است که به سرعت در صنعت برش فلز در حال رشد است. برخلاف لیزر CO2 تکنولوژی فیبر با بهره‌گیری از محیط جذب جامد به عنوان گاز یا مایع مخالف عمل می‌کند. دانهٔ لیزر پرتوی لیزر را تولید می‌کند و پس از آن پرتو در الیاف شیشه‌ای(Glass Fiber) تقویت می‌شود. با طول موجی در حدود ۱/۰۶۴ میکرومتر لیزر فیبر، نقطه اثر بسیار کوچکی(۱۰۰ برابر کوچکتر از نقطهٔ اثر لیزر CO2) ایجاد می‌کند که این نوع لیزر را برای برش مواد فلزی بازتابنده، مؤثر می‌سازد.

انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر:

روش‌های مختلفی در برش با استفاده از لیزر وجود دارد. برخی از این روش‌ها عبارتند از:
۱) تبخیر ماده
۲) ذوب ماده به همراه دمیدن گاز پرفشار
۳) سوزاندن
۴) ایجاد شکاف به وسیله تنش‌های حرارتی
۵) برش سرد
 برش تبخیری: در این روش حرارت پرتو متمرکز شده، دمای نقطه اثر رابه دمای نقطهٔ جوش می‌رساند و موجب تبخیر ماده و ایجاد حفره می‌شود. این روش برای برش موادی استفاده می‌شود که ذوب نمی‌شوند مانند:چوب، کربن و پلاستیک‌های ترموست.
 برش ذوبی به همراه دمیدن گاز پرفشار: در این روش ابتدا پرتوی لیزر، ماده مورد نظر را در نقطهٔ کاری به دمای نقطه ذوب می‌رساند. بلافاصله با استفاده از جریان پرفشار یک گاز (معمولاً هوا) به نقطهٔ مورد نظر ضربه‌ای وارد شده و باعث ریزش مواد ذوب شده از روی جسم مورد نظر می‌شود. در این روش نیازی به بالا بردن دما به اندازه‌ای بیشتر از نقطهٔ ذوب ماده نیست در نتیجه دستگاه قدرت مصرفی کمتری دارد. از این روش عموماً برای برش فلزات استفاده می‌شود.
 برش با ایجاد شکاف به وسیله تنش‌های حرارتی:مواد ترد به شکستگی حرارتی حساس می‌باشند. از این ویژگی مواد ترد در روش یاد شده‌استفاده می‌شود. اشعهٔ لیزر روی سطح ماده متمرکز شده و باعث ایجاد حرارت موضعی و انبساط حرارتی می‌شود. این عمل باعث ایجاد شکاف در ماده شده و با حرکت دادن پرتو می‌توان آن را هدایت کرد تا برش مد نظر اتفاق بیفتد. این روش عموماً برای برش لیزری شیشه‌ها و مواد شیشه مانند استفاده می‌شود.
 توان تیوب دستگاه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا توسط این تیوب لیزر می‌توان هزینه تولید پرتو لیزر را کاهش داد ولی اگر از آن استفاده نشود تولید پرتو لیزر بسیار پر هزینه و سخت است. این توان قابل تغییر است که برای کار روی متریال‌های متفاوت توان این لیزر را می‌توان تغییر داد.
تلرانس و پرداخت سطح:
برش‌های لیزری جدید دارای دقتی در حدود ۲۵ میکرومتر(۰٫۰۱ میلی‌متر) هستند.
زبری استاندارد سطح (Rz) با ضخامت ورق افزایش می‌یابد اما با قدرت لیزر و سرعت برش کاهش می‌یابد.

مصرف انرژی در دستگاه های لیزر :

مهمترین اشکال دستگاه‌های برش لیزر مصرف زیاد برق آن‌ها است. بازدهی لیزرهای صنعتی چیزی در حدود ۵ تا ۴۵ درصد است. مقدار قدرت مورد نیاز برای برش لیزر در یک کار بخصوص به نوع ماده، ضخامت، روش مورد استفاده و نرخ برش مدنظر، بستگی دارد.

کاربرد دستگاه لیزر مارکینگ فایبر :

دستگاه لیزر مارکینگ فایبر برای مارک زنی،حکاکی سریع،بارکد زنی،تصویر زنی و برش و حکاکی طلا و نقره کاربرد دارد.
دستگاه لیزر فایبر در صنایع پزشکی،کابل و لوله سازی،ساعت و عینک سازی برخی از فلزات و پلاستیک های صنعتی،آسانسورسازی،صنایع بهداشتی،ساختمان و شیرآلات ساختمانی،صنایع الکترونیک و کلید و پریز،هدایای تبلیغاتی،قالب سازی،بلبرینگ سازی،ابزار سازی،موبایل،صنایع هواپیماسازی،صنایع دفاع و جنگ افزارسازی،صنایع کشتی سازی،خودرو سازی و قطعات اتومبیل مورد استفاده جهت مارک زنی قرار میگیرد.
مواد قابل پردازش دستگاه بیزر مارکینگ فایبر شامل انواع فلزات با درجه سختی بالا و همچنین استیل،آلومینیوم،تیتاتیوم،طلا،نقره و غیز رفلزاتی چون پلاستیک،سیلیکون،ABS،پلی کربنات،چرم،پلی اتیلن میباشد.

نرخ تولید و برش:

حداکثر نرخ برش توسط عواملی چون قدرت لیزر، ضخامت ماده، نوع فرایند مورد استفاده و خواص مواد محدود شده‌است. برای همهٔ مقاصد و اهداف، یک لیزر می‌تواند تا ۳۰ برابر سریع‌تر از یک ارهٔ استاندارد باشد.دستگاه‌های برش CNC با هدایت کامپیوتری و توسط لیزری که از آن‌ها متساطع می‌شود عملیات مختلفی مانند برش لیزری، حک لیزری و … را انجام می‌دهند. این دستگاه‌ها مزایای زیادی دارند، مثلاً سرعت بسیار بالایی دارند و با توجه به هدایت شدن توسط کامپیوتر، خروجی‌های کاملاً یکسانی دارند.
شرکت پارس کیا مهنام وارد کنند دستگاه های حک و برش لیزری (فایبر و دستگاه برش فلز و سی اوتو)

قیمت دستگاه حکاکی لیزر فایبر مارکتینگ

فروش دستگاه های لیزر فایبر و سی او تو به صورت نقد و اقساط می باشد
دستگاه لیزر حکاکی فایبر :( آلمان / چین): مشخصات: با توان 20-40-60-70 وات ، عمرلیزر 100 هزار ساعت، اسکنر CTI آمریکایی، فوکوس لنز تحت لیسانس RONAR آلمان،برق مصرفی 500 وات ، هوا خنک بدون نیاز به چیلر
دستگاه حک فلز توانایی حکاکی بارکد و شماره سریال، لوگو ، آرم ، حک تصاویر، حک سه بعدی و حک عمیق تا عمق 2 میلیمتر را روی تمامی فلزات مانند : طلا- نقره- برنج- مس- آلومینیوم- فولاد و استیل و … را دارد
شرکت با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب انواع دستگاه های برش و حکاکی لیزری را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های لیزر فایبر و لیزری غیرفلزات عرضه شده ، خدمات زیر را ارایه می دهد:
نصب دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیرفلزات : تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت به صورت رایگان در محل مشتری نصب می شوند.
آموزش دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیر فلزات : برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به صورت رایگان در محل مشتریان ارایه می شود.
گارانتی دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیر فلزات: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.
خدمات پس از فروش دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیر فلزات : تمامی دستگاه های لیزر دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.
دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09109103928 ، 09129733493 فاطمه قدوسی تماس حاصل نمایید.

دستگاه حکاکی لیزر فایبر مارکتینگ

باتشکر
تعداد بازدید از این مطلب: 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرش کاشان و خرید انواع فرش

در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

اولین فرش ماشینی کاشان

تاریخچه پیدایش فرش کاشان و یا همان فرش ماشینی در ایران نشان می‌دهد که این محصول در ایران عمری حدودا ۴۰ ساله دارد. در ابتدای دهه ۵۰ اولین فرش ماشینی تولید داخل در کاشان توسط ماشین‌های مخمل بافی ژاکارد و با الیاف مصنوعی بافته و روانه بازار گردید.

فرش کاشان

فرش کاشان ماشینی نشات گرفته از همان قالی سنتی است که توسط زنان و مردان با دست بافت میشد که اکنون توسط ماشین‌آلات صنعتی بافته می‌شود. که مزیت سرعت تولید بالا ، ارزان بودن مواد اولیه نسبت به قالی دستبافت. قیمت ارزانتری دارد و همچنین ساده بودن بافت ان برای تولید کننده میباشد و خطای بسیار کم در کج بودن ویا کوتاه درامدن فرش از دیگر مزایای فرش ماشینی کاشان میباشد. همچنین بهتر بودن نقش و باکیفیت‌تر انواع تصاویر هنری و شخصی روی آن است.

دستگاه تولید فرش ماشینی

فرش کاشان

فرش ماشینی توسط ماشین آلات مختلفی تولید می‌گردد که می‌توان به دستگاه‌های تکسیما، واندویل، شونهر، Alpha ,CRX, ASR, VTR و… اشاره کرد. نخی که در بافت فرش کاشان استفاده میشود و یا به اصطلاح نخ خاب فرش معمولا از دو نوع آکریلیک یا BCF میباشد بعضی از کارخانهای فرش کاشان برای بافت فرش ارزان قیمت و فرش قیمت مناسب دو نوع نخ فوق را مخلوط کرده که قیمت فرش کمتر باشد برای افرادی که توان خرید فرش گرانتر را ندارند. و نیز در تولید فرش می‌توان از الیاف جدید ابریشم مصنوعی (پلی استر) هم استفاده کرد.

فرش کاشان ارزان

فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری برای خرید اینترنتی فرش ماشینی ارزان قیمت تولید کند مثلا در مناطق جنوب ایران برای مراسمات از فرشهای ارزان قیمت استفاده میکنند و تولید کننده از نخهای Bcf استفاده کرده و فرش ۱۲متری را با وزنهای ۱۸یا ۱۹ تا ۲۵کیلیو گرم بافت میکند (وزن فرش باتوجه به خواسته مشتری در قیمت تاثیر دارد) که خواسته مشتریان را براورده میکند.

فرش کاشان قیمت مناسب

فرش کاشان قیمت مناسب از این دسته از فرشها هستند که باتوجه به خواسته مشتری بافت میشود. فرش ارزان قیمت و فرش ماشینی قیمت مناسب بیشتر برای اتاق خواب ، خانه دانشجویی ، سالنها ، مسافرخانه‌ها و مراسمات استفاده میشود .

فرش‌های ابریشم مصنوعی در حال حاضر به دلیل عدم پرزدهی و شستشوی بسیار آسان و ثبات و درخشندگی بالا در بازارهای جهانی به عنوان بهترین کفپوش مورد توجه قرار گرفته اند و در فروشگاه فرش ماشینی برای خرید موجود می باشد

انواع فرش ماشینی

فرش زمرد مشهد 1200 شانه

فرش ماشینی گل برجسته

فرش‌ها بر اساس شانه به ۳۵۰، ۴۴۰، ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰و ۱۵۰۰ شانه تقسیم می‌شوند. تراکم فرش‌ها نیز می‌تواند براساس نوع ماشین و شانه بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ باشد. فرش ۵۰۰ شانه دارای تراکم ۱۰۰۰، ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰، ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰، ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰ هستند. که در دو قطب فرش بافی ایران یعنی کاشان به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران و مشهد بافت می‌شوند.

فرش ماشینی گل برجسته

نوع جدید دیگری از فرش ماشینی است، تولید فرش گل برجسته به این صورت می‌باشد که یک یا دو نخ از الیاف فرش دارای این ویژگی هستند که به هنگام فرایند هیت ست شدن فرش (بعد از تولید اولیه و در هنگام بخاردهی) طولشان کاهش می‌یابد نسبت به ۶ یا ۷ نخ دیگر و کاهش طول خواب باعث برجسته شدن ظاهر کلی فرش می شود. فرش هایبالک یا فرش گل برجسته به این دسته از فرش کاشان و یا فرش مشهد گفته می‌شود.

فرش مشهد بهتر است یا فرش کاشان

کارخانجات بسیاری در سرتاسر کشور شروع به کار هستند که عمده آن در کاشان و مشهد هستند و امروزه در بازار شاهد هستیم که رقابت زیادی ما بین فرش کاشان و فرش مشهد می‌باشد. انچه که مشتریان دنبال ان هستند این موضوع است آیا فرش ماشینی کاشان بهتر است یا فرش ماشینی مشهد و این دال بر رقابت در کیفیت و قیمت این دو برند قدرتمند دارد. در بعضی مواقع با توجه به کیفیت بالای فرش مشهد و همچنین تبلیغات زیاد در بازار فرش مشهد جلو میزند و گاها تعدادی از فرشهای کاشان برای فروش محصولات خود از نام مشهد در فرش خود استفاده میکنند که بتوانند فرش کاشان خود را به فروش برسانند. و از طرف دیگر بعضی از تولید کنندگان فرش کاشان از مدرنترین دستگاهها و باکیفیت ترین نخها استفاده میکنند و همچنین با توجه به سلایق مردم رنگ و نقش بسیار زیبا در تولید فرش استفاده میکنند که خود برندی معتبر و قابل رقابت با فرش مشهد میشود و مشتریان زیادی را به خود جلب میکند.

فرش ماشینی کاشان

در کل فرش مشهد و فرش کاشان با توجه به کیفیت و قیمت مناسب هر کدام فروش خود را در بازارهای داخلی و خارجی دارند.

اما این موضوع مطرح است که آیا درجه کیفی فرش وابسته به مکان تولید فرش است یا نه؟ . . درجه یک بودن فرش یا درجه دو یا سه بودن به استان یا شهر تولید شده در آن نیست درجه بندی کیفیت فرش بسته به نوع الیاف دارد و اینکه در بافت فرش چه میزان عیب و ایراد در فرش باشد امکان معیوب بودن فرش هست، به همین دلیل قبل از بسته بندی کردن فرش کاشان و فرش مشهد در مرحله کنترل کیفیت تمامی فرشها بررسی و با توجه به سالم بودن و یا معیوب بودن درجه بندی و در پارتیشن مخصوص خود قرار گرفته می‌شود. لازم به ذکر است ماشین آلات بافت در کیفیت فرش بسیار موثر است دستگاههای پیشرفته و جدید که کارخانهای معتبر از ان استفاده میکنند حداقل ایراد در فرش را دارد.

پس اینکه بگوییم فرش کاشان بهتر است یا فرش مشهد؟ باید به موارد زیر توجه کرد.

کیفیت نخ

پیشرفته بودن ماشین الات

دقت در شیرینگ

استفاده از مواد آهار با کیفیت

کنترل کیفیت دقیق

فرش خوب را از فرش بی کیفیت متمایز مینماید .

فرش مشهد بخریم یا فرش کاشان سوال دیگر مشتریان است . اول فرش با کیفیت را شناسایی کنیم بعد هر کدام به سلیقه ما و دکوراسیون منزل بیشتر بیاید خریداری کنیم.

راهنمای خرید فرش

راهنمای خرید فرش

فرش ارزان قیمت که امروزه مشتریان زیادی دارد، عمده سفارش‌ها در فرش ارزان قیمت ۱۲متری و فرش ارزان قیمت ۶ متری است

فرش‌های ارزان قیمت طرح‌های زیادی دارند که در هتل‌ها، نمازخانه‌ها، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و کمک برای جهیزیه همچین برای کمک به سیل زدگان و کمک به زلزله زدگان استفاده می‌شود.

امکان بافت فرش ارزان قیمت و فرش قیمت مناسب با وزن و قیمت متفاوت و همچنین نوع نخ اعم از نخ پلی استر بی سی اف و یا اکریلیک که معمولا با دستگاههای ۳۵۰ شانه، ۴۴۰ شانه و۵۰۰شانه بافته می‌شود. معمولا وزن این نوع فرش‌های ارزان قیمت سبک هستند فرش ارزان ۱۲متری ما بین ۱۸تا ۲۵ کیلو و فرش ارزان ۶ متری ما بین ۹ الی ۱۲کیلو بیشترین درخواست را دارند و در کارخانهای فرش کاشان که برای صادرات به عراق ، افغانستان ، پاکستان زیاد هست.

خرید فرش کاشان ارزان قیمت مناسب ویلا و یا مکانهای که نیاز به فرش گران ندارد و یا نمی خواهید فعلا هزینه زیادی برای آنها کنید.

فرش های ارزان قیمت به دلیل ارزان بودن از جنس نخ پلی استر برای بافت آنها استفاده میشود .

کارخانه فرش کاشان

تعدادی از کارخانهای فرش کاشان عبارتند از فرش ماشینی محتشم کاشان ، فرش اردهال ، فرش قیطران ، فرش جردن ، فرش کاخ ، فرش امیران ، فرش سرام ، فرش آسایش ، شرکت خاتم ، کارخانه یلدای کویر کاشان ، فرش خوب ، شاهکار صفویه ، بزرگمهر ، خاطره کاشان ، نیاوران ، سورنا ، فرش آویسا ، اسپادانا ، عالی مقام ، فرش زمرد کاشان ، اکباتان ، پرهام ، اعیان ، ، شرکت فرش فرهی ، فرش پایتخت ، فرش پازیریک ، و تعداد زیادی دیگر از کارخانهای تولید فرش ماشبنی کاشان

خرید اینترنتی فرش ماشینی

امروزه با توجه به پیشرفت علمی در تمامی موارد خصوصا امور کامپیوتر و اینترنتی و همچنین مشغله کاری زیاد خرید اینترنتی در سراسر جهان امری عادی شده است شما در خریدهای اینترنتی این امکان را دارید که تمامی محصولات فرش را نگاه کنید در مورد آنها اطلاعات کافی بدست بیاورید و بعد اقدام به خرید نمایید . شما نمیتوانید بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ و نقشه را در یک فروشگاه ببینید ولی این امکان در فروشگاه اینترنتی هست که با توجه به دکوراسیون منزل و رنگ دلخواهتان خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی فروش فرش بست بافت این امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد که از بین فرش کاشان ، فرش مشهد ، فرش ارزان قیمت ،فرش قیمت مناسب ، فرش ترکمن ، فرش افشان و …. انچه که مد نظر مشتریان هست اطلاعات لازم و عکس فرش واقعی را در دسترس قرار دهد تا انتخاب و خرید مطمئن تر با برند معتبر داشته باشید.

This entry was posted in فرش کاشان and tagged اسامی کارخانه فرش کاشان, خرید اینترنتی فرش کاشان, فرش کاشان, فرش کاشان ارزان قیمت, خرید فرش مشهد, فرش کاشان جدید, فرش کاشان قیمت, فرش کاشان قیمت کارخانه.

انتخاب بهترین رنگ فرش ماشینی

در ادامه مقالات راهنمای دکوراسیون در این مقاله سعی می کنیم چند توصیه جهت انتخاب بهترین رنگ فرش ماشینی در هماهنگی با دکوراسیون را بیان کنیم.

با توجه به اهمیت رنگ و تاثیرات رنگ از نظر روان شناسی بسیاری از موارد فوق را می توان در زیبایی رنگ فرش مشاهده نمود و آنها را به فرش نیز تعمیم داد.

اگر فضا را کوچک تر بخواهیم

به کار بردن فرش‌هایی با طرح های بزرگ، استفاده از پوشش‌های متفاوت برای کف در یک فضا، استفاده از قالی و قالیچه، مخصوصاً با رنگ ها و طرح های متفاوت فضا را کوچک تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

پوشش کف و ارتباط آن با ارتفاع فضا

به کار بردن کف پوشی با بافت درشت یا پرز بلند، سبب می شود این پوشش در چشم بیننده نزدیک‌تر دیده شود. همین تاثیر سبب می شود تا فاصله کف تا سقف هم کمتر به نظر آید.

کف پوش تیره تر از دیوارها

بهتر است رنگ انتخابی برای خرید فرش، رنگی ساده، هماهنگ و تیره تر از دیوارها باشد، چرا که فضا را گرم و صمیمی، خانگی و دلچسب می نماید.

کف پوش روشن تر از دیوارها

به کار بردن رنگ روشن برای کف سبب می شود تا کف نوارانی و درخشان بنماید. انتخاب رنگی ساده، هماهنگ و روشن تر از دیوارها به کامل شدن این حس کمک می کند.

ست کردن رنگ ها و فرش ها در دکوراسیون منزل

فرش‌ تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داخلی منزل شما دارد. هر چه قدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده‌ها و مبلمان داشته باشید، این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد. برای فرش‌ها می‌توانید از رنگ‌های پارچه و کوسن‌های مبل‌تان الهام بگیرید.

فرش کرم رنگ در دکوراسیون (2)

انتخاب فرش رنگ روشن

از فرش‌های روشن نترسید؛ درست است که در نظر اول تمیز کردن‌شان کاری دشوار به نظر می‌رسد اما نمی‌توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل‌تان می‌بخشند به سادگی گذشت؛ در ضمن وقتی فرش‌های‌تان روشن باشند به‌راحتی با دیگر رنگ‌ها ست و هماهنگ می‌شوند.

بهترین رنگ فرش سال

در مورد انتخاب بهترین رنگ فرش در دکوراسیون منزل بهتر است که فرش، با رنگ غالب‌تر یا رنگ تیره‌تر در طیف رنگی مورد استفاده در دکوراسیون انتخاب شود.

بهتر است رنگ فرش نسبت به رنگ مبلمان گرم‌تر و تیره‌تر باشد.

در مورد رنگ میز هم چون بر روی فرش قرار می‌گیرد بهتر است همیشه همرنگ کوسن‌های مبلمان انتخاب شود.

اگر تصمیم گرفتید از دو رنگ متفاوت برای فرش و مبلمان استفاده کنید باز هم باید رنگ فرش رنگ غالب و گرم‌تر و تیره‌تر باشد.

در مورد بافت فرش هم در مقایسه با دیگر بافت‌های کاربردی دکوراسیون مانند بافت مبلمان یا پرده، باید به این نکته اشاره کنیم که بافت فرش باید درشت‌تر از سایر بافت‌ها باشد و در واقع اولویت دیداری بافت در دکوراسیون نسبت به دیگر عناصر با فرش است.

فرش مدرن

در صورتی که تمایل به استفاده از فرش‌های مدرن یا فرش‌های جدیدی که با طرح‌های متنوع در قالب گلیم فرش در سال‌های اخیر به بازار عرضه می‌شود دارید، حتما باید این فرش‌ها را برای دکوراسیون سبک مدرن انتخاب کنید و می توانید در فضای اینترنت قیمت انواع فرش را همچون قیمت فرش ماشینی را پیگیری کنید

دکوراسیون سنتی

همچنین استفاده از فرش‌هایی با طرح‌های گل و بوته سنتی، یا فرش‌های ایرانی که طرح‌های زیاد و نقش‌های شلوغی دارند برای کاربرد در سبک‌های مدرن دکوراسیون به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، اما برای دکوراسیون سنتی به شدت توصیه می شود.

همچنین برای دکوراسیون سنتی استفاده از پشتی های سنتی متناسب با رنگ دکوراسیون منزلتان را فراموش نکنید.

فرش و پشتی گل برجسته کرمی

انتخاب رنگ فرش ماشینی

اگر در خانه کودک دارید و یا کودکان فامیل بیشتری دارید که به منزل شما می آیند بهتر است از فرش ماشینی استفاده کنید که شلوغ و تیره باشد که کمتر کثیفی را نشان دهد.

اما افرادی که تنها زندگی میکنند و یا هنوز بچه دار نشده اند از فرشهای روشن میتوانند بهتر استفاده کنند چون فرش های روشن به نسبت فرش های تیره آشغال و کثیفی را زودتر نشان میدهند. لذا انتخاب رنگ فرش برای افراد وسواس و مقید به تمیزی اهمیت دارد.

در فرش آبی فیروزه ای ، فرش شکلاتی ، فرش قهوای تیره و فرش سرمه ای ، لکه های روشن روی آن به سادگی نمایان است و بلعکس فرش کرمی رنگ و فرش سفید لکه های چای، دانه انار، جای پا و کلا لکه‌های رنگی به راحتی قابل رویت است.

روانشناسی انتخاب ست رنگ فرش

از نظر روانشناسی انتخاب ست رنگ فرش و روانشناسی تاثیرات رنگ را می توان بسته به روحیه افراد در مطابقت با خاصیت رنگ ها در کوراسیون منزل مشاهده نمود.

ست فرش زرد رنگ

رنگ زرد روشن ترین رنگ بین کلیه ته رنگ ها است.

رنگ زرد نماد روشنی و نور است و از لحاظ سمبولیک با فهم و دانایی ارتباط دارد و نشان دانش و معرفت است.

فرش نگین مشهد کد 706 سرمه ای 700 شانه

ست فرش لاکی یا ست فرش قرمز

قرمز: رنگی است بسیار انعطاف پذیر و به حالات مختلفی در می آید. به شدت می درخشد و به آسانی تاریک و خاموش نمی گردد.

رنگ قرمز سمبل حیات و زندگی است و بیان کننده ی هیجان و شورش است.روانشناسی انتخاب ست رنگ فرش لاکی

ست فرش آبی فیروزه ای

آبی: از نقطه نظر معنویت فعال به نظر می رسد .

آبی معنی ایمان را می دهد و به فضای لاینتهایی و روح اشاره دارد(ایتن ،۱۳۷۴، ۲۱۰ -۲۱۶) و بر خلاف قرمز انبساط دهنده است. اتاق به رنگ آبی به نظر بزرگتر از آنچه هست می آید. قدرت دفاعی بدن را افزایش می دهد و اثر آرام کننده بر سیستم اعصاب دارد. ولی استفاده دائمی از آبی باعث خستگی و افسردگی می شود(موعودی، ۱۳۷۹، ۵۹).

فرش زمرد مشهد کد 22000 کرمی

نارنجی: رنگی مرکب از زرد و قرمز و در حد وسط این دو رنگ است. رنگ نارنجی درخشش و تابندگی فوق‌العاده دارد و زمانی که متمایل به قرمز گردد انرژی فعالی در خود حفظ کرده است و به گفته موعودی رنگ نشاط و پایکوبی است و ضد خستگی نیز نامیده می شود. نارنجی باعث تحریک سیستم تنفس می‌گردد( همان ،۵۸).

روانشناسی انتخاب ست رنگ فرش

روانشناسی رنگ در دکوراسیون منزل

بنفش: رنگ مقابل زرد در دایره رنگی است و با آن تضادهای شدید ایجاد می کند. رنگ زرد نماینده هوش و دانش است و در مقابل، رنگ بنفش نمایشگر بی‌خبری، بی‌اختیاری است (ایتن ،۱۳۷۴، ۲۱۹).

رنگ بنفش اثر آرام کننده بر قلب و تصفیه کننده بر خون دارد و به طور قابل ملاحضه ای ترس را کاهش می دهد( موعودی، ۱۳۷۹، ۶۰).

فرش کاشان ناردون سرمه ای 700 شانه

سبز: رنگ سبز رنگی است که در حد وسط رنگ آبی و زرد قرار گرفته است. با تغییر نسبت‌های زرد و آبی کاراکتر سبز متغیر می گردد.

رنگ سبز نشان دهنده‌ی آرامش و امیدواری است و آمیزشی از دانش و ایمان است(ایتن ،۱۳۷۴، ۲۱۹) و باعث هماهنگی جسم، روح و ذهن می گردد. فشار خون را کاهش می دهد و فشار عصبی را آرام می سازد( موعودی، ۱۳۷۹، ۵۸و ۵۹).

تعداد بازدید از این مطلب: 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با جعبه آتش نشانی هوزریل بیشتر آشنا شوید

یکی از بهترین وسایل که می تواند برای خاموش کردن آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرد، جعبه های آتش نشانی هوزریل هستند که قادرند تا موقع رسیدن نیرو های آتش نشانی در مقابل آتش سوزی های عظیم مقاومت کنند و زمانی که آتش سوزی کوچک باشد قادر هستند آن را به شکل کلی خاموش کنند. این را هم باید بدانید که جعبه های آتش نشانی انواع گوناگونی دارند، آشنایی با نمونه های مختلف، آشنایی با آنها و اطلاع از نحوه ی استفاده از آن ها جز موردهایی هستند که قطعا می بایست به آن توجه کرد. از این رو در این مطلب می خواهیم در مورد یک نوع از جعبه های آتش نشانی خیلی معروف یعنی جعبه های آتش نشانی هوزریل توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.
اینکه به این جعبه های آتش نشانی هوزریلی می گویند به علت جنس شیلنگ و نوع قرقره ای می باشد که در آنها وجود دارد. شیلنگ استفاده شده در این جعبه های آتش نشانی از جنس لاستیک فشرده می باشد و آب لازم آن از طرف هرزگرد موجود در بین قرقره که به شیلنگ اتصال پیدا کرده است تامین می شود.
خصوصیات کلیدی جعبه آتش نشانی هوزریل
جعبه های آتش نشانی هوزریل همان گونه که از نام آن مشخص است، این جعبه دارای قراره و شیلنگ های هوزریلی می باشند. قرقره های استفاده شده در این جعبه های آتش نشانی دارای یک بخش هرزگرد در وسط خود هستند که کار این بخش آب رسانی به شیلنگ برای خاموش کردن آتش سوزی می باشد. قطر شیلنگ های هوزریلی کمتر از نمونه های برزنتی می باشد و طراحی آن ها به این شکل می باشد که یک تیوب داخلی مقاوم داخل آن قرار گرفته و دور آن یک سری الیاف برای مقاوم کردن آن بافته شده اند و اطراف آن را برای مقاوم کردن در مقابل فشار، ضربه، ساییدگی و غیره از لایه ای جنس PVC بهره گیری می کنند. این شیلنگ ها که از جنس غیر قابل نفوذ و خیلی مقاوم می باشند، در قطر های 19 میلی متر یا 4.3 اینچ طراحی می شوند و طول آن ها به شکل معمول 20 متر است. بهره گیری از شیلنگ های آتش نشانی هوزریلی بر عکس شیلنگ های آتش نشانی برزنتی احتیاج به هیچ آموزشی ندارند و تمامی افراد قادر هستند به آسانی از آن بهره گیری نمایند. این در حالی می باشد که شما باید برای بهره گیری از شیلنگ های برزنتی آموزش های تخصصی دیده باشید.
سیستم آب رسانی جعبه آتش نشانی هوزریل به شکلی می باشد که به آن رایزر تر هم گفته می شود و سیستم آن به این صورت می باشد که آب لازم جعبه آتش نشانی همواره به وسیله ی مخزن و پمپ بدست می آید.
یکی از تفاوت های دیگر این نمونه جعبه آتش نشانی با جعبه های آتش نشانی شیلنگ برزنتی این است که برای بهره گیری از شیلنگ های آتش نشانی برزنتی می بایست آنها را به شکل کلی باز نمایید. این در حالیست که برای استفاده از شیلنگ آتش نشانی هوزریل شما احتیاجی نیست شیلنگ را تا چه اندازه از روی قرقره باز می کنید، حتی چنان چه 1 متر از آن را تمایل داشته باشید بهره گیری نمایید می توانید به آسانی این کار را انجام دهید.
استاندارد های مرتبط به نصب و راه اندازی جعبه آتش نشانی هوزریل
این جعبه ها قادر هستند تا شعاع 800 متر مربع اطراف خود را پوشش دهند.
محل قرار گیری این جعبه ها نباید در مسیر رفت آمد مانع آن ها شود.
فشار آب هوزریل می بایست حداقل دو بار باشد و زمانی که شیلنگ آتش نشانی را در حالت جت می گذارید باید بتواند در 30 لیتر خروجی آب در دقیقه داشته باشد.
برای نصب این جعبه ها باید ارتفاع به گونه ای باشد که کف آنها 120 یا حداقل صد سانتی متر از کف فاصله داشته باشند.

https://hoorzhina.com/%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C/

تعداد بازدید از این مطلب: 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود