دانلود فیلم و سریال جدید
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و آدرس dlrooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 383
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 231
باردید دیروز : 116
بازدید هفته : 910
بازدید ماه : 5151
بازدید سال : 13740
بازدید کلی : 153114
کارشناسی خودرو چیست؟

کارشناسی خودرو عبارت ست از بررسی وضعیت سلامت کُلّیه ی قسمت های خودرو اعم از بدنه و اجزای تشکیل دهنده شامل سقف،ستون ها،درب های عقب و جلو،گلگیرها،پوشش رنگ خودرو،بررسی ضربات وارده و سوابق تصادف،بررسی وضعیت سلامت فنی اعم از موتور،گیربکس،سیستم تعلیق و فرمان ،ترمز وموارد ایمنی،نصب دیاگ وبررسی کیلومترکارکرد. درنهایت پس از انجام کارشناسی خودرو ارزش گذاری می شود. خریدن خودروی دست دوم بدون مشورت با یک فرد متخصص در مورد صحت و سلامت خودرو ، می‌تواند ضررهای مالی بسیاری برای شما داشته باشد. ممکن است خودرویی که قصد خرید آن را دارید از لحاظ ظاهری بسیار مناسب به نظر برسد اما ایرادهای فنی داشته باشد که از نظر شما پنهان باشد. برای مثال بسیاری از افراد ممکن است کیلومتر شمار خودرو را دستکاری کنند تا میزان مسافت طی شده کمتری را نشان دهند.در برخی موارد این دستکاری به قدری دقیق است که تنها یک متخصص می‌تواند آن را تشخیص دهد. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که درآن، صنعت تعمیر و بازسازی خودرو پیشرفت چشمگیری داشته و اشخاصی که در این حوزه مشغول به کار هستند بسیار متبحر هستند. بطور مثال در بازار ایران یک خودرو بدون رنگ که از چند ناحیه نیز آسیب دیده باشد ارزش بیشتری نسبت به یک خودروی رنگ شده دارد زیرا میزان آسیب خودرو قابل روئیت است. خودرویی که در یک تصادف، بدنه آن دچار مشکل و یا تغییر شکل شده‌است، دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نیست مگر اینکه بخش معیوب بطور کامل تعویض، نه تعمیر گردد. همه این موارد نیاز به استفاده از کارشناسی خودرو قبل از خرید را اثبات می‌کند. به کمک یک کارشناس ماهر و متخصص خودرو می‌توانید قبل از خریدخودرو از ایرادات فنی و احتمالی خودرو و هزینه‌های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب بهتری داشته باشید.   بخش های مختلف کارشناسی خودرو شامل موارد زیر می باشد.

 

کارشناسی خودرو چیست

 

1- کارشناسی بدنه

  • کارشناسی شاسی و ستون‌ها
  • کارشناسی رنگ شدگی بدنه
  • بررسی تعویض قطعات بدنه خودرو

2-کارشناسی فنی، موتور و گیربکس

  • کارشناسی موتور
  • کارشناسی گیربکس
  • کارشناسی جلوبندی
  • تست دیاگ

3-تست آپشن و تجهیزات جانبی

4-تست رانندگی

5-ارائه برگه گزارش نهایی

با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو در کشور ما، اکثر مردم توانایی خرید خودروی صفر را نداشته و خودروی دسته دوم تهیه می کنند. قبل از خرید یک خودروی کارکرده و حتی صفر باید کارشناسی خودرو انجام شود تا سلامتی خودرو مشخص و قیمت دقیق آن محاسبه شود .طبق گزارش یک شرکت فعال در زمینه آمار خرید و فروش خودرو ۳۰ الی ۴۰ درصد افرادی که اقدام به خرید یک خودرو جدید می‌کنند قبل از خرید خودرو را تست نمی‌کنند. هرچند طی سال‌های اخیر به دلیل افزایش آگاهی و همچنین مواجه شدن با ضررهای قابل توجه این مقوله نیز مورد توجه خاص قرار گرفته‌ است. از این رو تیم کارشناسی خودرو کارآزموده با تیمی متشکل از کارشناسان دارای تجربه و دانش فنی مرتبط در حوزه ی خودرو مفتخر است که از سال ۹۴ تا کنون بیش از صدها کارشناسی خودروی مختلف اعم از خودروهای تولید ومونتاژ داخل و خارج از کشور در سطح استان تهران والبرز بدون خطا به انجام رسانده است.همواره بهره گیری از کارشناسان تحصیل کرده در حوزه ی خودرویی همچنین دارای تجربه فنی،بهره گیری از دستگاه های ضخامت سنج دقیق ودیاگ های تخصصی مربوط به هر کمپانی وکیفیت ارائه ی خدمات از دغدغه های اصلی کارآزموده بوده است.

جهت کارشناسی خودرو در محل می توانید در سایت  درخواست کارشناسی خودرو خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 1 ساعت خودشان را به شما برسانند.کارشناسی خودرو در تهران و کارشناسی خودرو در کرج فعلا تحت پوشش تیم ماست. همچنین در سایت کارآزموده لیست قیمت روز خودرو را می توانید مشاهده کنید و عضو خبرنامه شوید تا قیمت روز خودرو مورد نظر برای شما ارسال شود.

 

carazmodeh.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نحوه خرید بازی جی تی ای وی اورجینال

برای خرید اورجینال بازی محبوب جی تی ای وی یا Grand Theft Auto V مراحل زیر را با دقت انجام دهید :

 

 ابتدا در سایت راک استار ثبت نام کنید

به صفحه سیدی کی جی تی ای وی مراجعه کنید و بازی را به سبد خرید خود اضافه کنید

ایمیل و پسسوردی که با آن ثبت نام کردید رو توی صفحه سفارش بنویسید

بعد از پرداخت شماره سفارش دریافت می کنید

بازی کمتر از 10 دقیقه توسط پشتیبانی سایت مای پی سی گیم برای شما فعال خواهد شد

بعد از فعالسازی دانلود برای شما فعال میشه

طبق آموزشی که تو سایت قرار دادیم میتونید بازی رو دانلود و نصب بکنید

 

سوالات متداول

 

راک استار چیه ؟

راک استار کمپانی بزرگی هست که بازی Grand Theft Autoرو ساخته(البته بازی های دیگه ای هم دار مثل Read Dead Redemption , Max Payne  و... )

 

این نسخه راک استار چه فرقی با استیم داره ؟؟

در واقع این نسخه هیچ فرقی با نسخه استیم نداره. شما بازی رو توی استیم هم خرید کنید باز میاد رو سوشیال کلاب! . کلا GTA بیس اش راک استاره. یعنی تمام سرور ها و سیو های بازی توی سوشیال کلاب ذخیره میشه و استیم هیچ سرور جداگانه ای نداره و نقش یک فروشنده رو داره

 

آیا با این نسخه میشه آنلاین بازی کرد ؟

بله این نسخه کامل بازی هست و میشه آنلاین و هم آفلاین ( قیمت داستانی ) رو بازی کرد

ایا میتونم با دوستانم بازی کنم ؟

بله میتونید دوستان تون رو ادد کنید و با هم بازی کنید. از داخل بازی با زدن دکمه Home میتونید دوستانتون رو ادد بکنید و باهم بازی کنید

آیا این نسخه با مود رول پلی (ROLL Play) و یا فایو ام (FiveM) سازگاری داره ؟

این نسخه بطور کامل رول پلی یا فایو ام رو پشتیبانی میکنه. تنها نکته ای که هست نرم افزار استیم حتما باید اجرا باشه. نیازی به لاگین نیست فقط باید باز باشه و اون زیر باشه

آیا اکانت سوشیال کلاب امنیت اش خوبه ؟

بله شما میتونید رمز ۲ مرحله اکانت رو فعال کنید که علاوه بر امنیت اکانت شما بهتون ۵۰۰٫۰۰۰ تا پول درون بازی هدیه هم میده

من دیویدی بازی رو دارم آیا میتونم از فایل کرکی یا دیویدی استفاده کنم ؟

بله اگر فایلتون مشکل نداشته باشد میتونید از فایل آموزشی که در بخش وبلاگ سایت هست بازی رو خیلی راحت نصب و آپدیت کنید

دلیل استفاده از فایل کرکی به این منظوره که حجم بازی اصلی 82 گیگ هست و برای دوباره دانلود نکردن این حجم بازی میایم و از این فایل استفاده میکنیم

درواقع این فایل ها قسمت آفلاین بازی بوده و شما باید حدودا از 5 تا 15 گیگ آپدیت کنید تا بتونید آنلاین بازی کنید

نکته مهم : اگر فایل کرکی رو ندارید مهم نیست میتونید کل فایل ( 82 گیگ ) رو بطور کامل دانلود کنید

آموزش نصب بازی رو کجا ببینم ؟

آموزش نصب از ابتدا بصورت فیلم آموزشی میتونید در سایت مشاهده کنید. برای دیدن آموزش اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


در سفر به کاشان کجا برویم

کاشان از شهرهای تاریخی و معروف ایران است که بسیاری آن را به واسطه مراسم گلابگیری می شناسند و چیزهایی در مورد جاذبه های تاریخی اش شنیده اند. واقعیت این است که این شهر و مناطق اطراف آن جاذبه های زیادی در خود دارند و حتی می توانید چندین روز را در میان دیدنی هایش به گشت و گذار بپردازیم. شاید برای بسیاری از شما سوال شده باشد که در سفر به کاشان کجا برویم تا بیشترین لذت را ببریم. ما در این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم.

به بازدید از جاذبه های تاریخی بروید

جاذبه های تاریخی مهم ترین دیدنی کاشان هستند و به نوعی هویت این شهر را شکل می دهند. باغ فین را می توان مهم ترین جاذبه این شهر دانست چرا که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. خانه های تاریخی کاشان جذاب ترین جلوه های معماری و تزیینات را دارند و برخی از آنها هتل و اقامتگاه شده و تعدادی هم برای بازدید گردشگران آماده شده اند. خانه طباطبایی ها معروف به عروس خانه های ایران و خانه عباسیان معروف به شاهکار معماری ایران دو نمونه از این خانه ها هستند. تپه سیلک کاشان هم علاقه مندان تاریخ باستانی را به سوی خود می خواند و مسجد و مدرسه آقابزرگ به عنوان تنها مسجد 5 طبقه جهان هم طرفداران خاص خود را دارد. تزیینات حمام سلطان امیراحمد هر چشمی را به خود خیره می سازد و در نزدیکی شهر کاشان هم دنیای رمزآلود شهر زیرزمینی نوش آباد گردشگران را به بازدیدی متفاوت دعوت می کند.

به روستای سرخ سر بزنید

در نزدیکی های کاشان روستایی معروف وجود دارند که به خاطر رنگ سرخش شهره خاص و عام است و سالانه گردشگران زیادی را از داخل و خارج از کشور به سوی خود می کشاند. روستای ابیانه شما را به دنیای دیگری می برد؛ دنیایی پر از لباس های رنگین، چارقدهای گل گلی و خانه های سرخ و دیدنی. در این روستا فرصت زیارت امامزادگان شاهزاده یحیی و شاهزاده عیسی از فرزندان امام موسی کاظم را دارید. سپس می توانید در کوچه های روستا به گشت و گذار بپردازید و مشغول تماشای معماری ابیانه شوید. در اینجا امکان این را دارید که لباس های محلی بپوشید و عکاسی کنید و خاطره های خوشی برای خود بیافرینید. این روستا امکانات اقامتی هم در خود دارد و می توانید شبی را هم در آن سپری کنید.

کویرهای اطراف شهر را در نظر داشته باشید

شاید برای بسیاری، طبیعت هنوز هم به معنای جنگل های سرسبز و دشت های زیبا باشد اما طرفداران زیبایی و سکوت کویرها هم کم نیستند. کویرهای اطراف کاشان گزینه های خوبی برای علاقه مندان به کویر هستند که از میان آنها می توان به اکوکمپ متین آباد اشاره کرد؛ جایی که در آن فرصت لذت بردن از کویر را دارید و هم می توانید از امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی استفاده کنید. شترسواری، موتورچهارچرخ و آفرود از تفریحات این کمپ هستند و در آن امکان اقامت در چادر و ساختمان اقامتگاه تدارک دیده شده است. کویر ابوزیدآباد هم در نزدیکی های کاشان واقع شده است و فضای بکرتری نسبت به متین آباد دارد. کویر مرنجاب هم در نزدیکی این شهر است که شهرت زیادی دارد و کمتر کسی است که نام آن به گوشش نخورده باشد.

جذابیت های کاشان آن قدر زیاد است که  یکی از سایت های معتبر بین المللی به نام لونلی پلنت، آن را شهری تحسین برانگیز توصیف می کند. برای برنامه ریزی برای سفر به این شهر، کافیست به سایت کارناوال بروید و نام کاشان را انتخاب کنید. حالا هم به فهرست جاذبه ها و تفریحات شهر دسترسی دارید و هم می توانید اطلاعاتی در مورد کاشان و سوغاتش به دست آورید.

تعداد بازدید از این مطلب: 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی سایت فیلم

در این مطلب ما قصد داریم شما را با یک سایت جدید در زمینه فیلم و سریال آشنا کنیم که تمامی فیلم ها را بصورت قانونی در سایت قرار می دهد. این روز ها دیدن یک فیلم و یا سریال بیشترین تفریح ما ایرانی ها می باشد حال  اگر هم بتوانیم این فیلم ها را بصورت قانونی دریافت کنیم که چه بهتر . این سایت که قرار است معرفی کنیم قبل از انتشار فیلم و سریال ها در شبکه خانگی آنها را در سایت قرار می دهد که شامل پیش نمایش هم است یعنی هم می  توانیم در این سایت آنونس و کل اطلاعات فیلم را در اختیار داشته باشیم.

معرفی سایت فیلم

همچنین در این سایت سریال های ایرانی جدید هم قرار می گیرد که این سریال ها به همراه تیزر ، معرفی بازیگران ، و حتی زمان پخش سریال هم موجود است.و شما می توانید برخلاف دیگر سایت ها این مجموعه ها را بصورت یکجا دانلود کنید.(نیاز نیست  صفحه هات مختلف را بگردید همه قسمت ها کنار هم جمع آوری شده اند)

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی

یکی از بهترین سایت های فیلم و سریال ایرانی است که تقریبا اطلاعات کاملی از فیلم و سریال ها قبل از دانلود در اختیار کاربران قرار می دهد. مانند نام بازیگران ، عوامل فیلم ، آنونس فیلم ، سال ساخت ، سال نشر و یا هر اطلاعاتی دیگر که از فیلم نیاز باشد شما آن را ببینید وجود دارد که شما بعد از دیدن این موضوعات به راحتی می توانید تصمیم بگیرد که این فیلم را دانلود نمایید یا خیر. و همچنین کاربران می توانند به بخش دسته بندی دانلود فیلم ایرانی که آخرین و جدیدترین فیلم های ایرانی که تا الان انتشار یافته یا قرار است انتشار پیدا کند در این سایت دسترسی کاملی داشته باشند. و فیلم مورد نظر خود را انتخاب نمایید. حالا بریم سر اصل مطلب نام این سایت پیشگام مووی می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ثبت برند

ثبت برند یکی از پیچیده ترین پروسه های اداری میباشد خصوصا اگر برند مورد نظر شما جهت ثبت برند تک کلمه ای یا مشابه با برند دیگری که قبلا ثبت شده است باشد از این رو بهتر است پروسه ی ثبت برند خود را به یک مجموعه معتبر که دارای رزومه و سابقه حداقل بین 15 تا 20 ساله را داراست بسپارید چرا که مهم ترین مدارک شما که اکثرا حویتی و شخصی میباشد میبایست در اختیار این مجموعه قرار بگیرد و اگر مرجع انتخابی شما دارای اعتبار کافی نباشد ممکن است سوء استفاده از مدارکتان صورت گیرد موسسه کاردان با 27 سال سابقه ی درخشان و داشتن هزاران نمونه کار در حوزه ی خدمات اداری و ثبتی موفق به اخذ سمت ریاست و هم چنین عضویت انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات مشاوره ای و خدمات اداری استان تهران شد. همین موضوع دلیل محکمی میباشد که اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاریبرای انجام امور ثبتی خود به ما مراجعه کرده و به واسطه ی رضایت صد در صدیشان بهترین مبلغین خدمات ما به دوستان و همکاران خویش باشند . اینفوگرافیک ثبت برند

ثبت برند و علامت تجاری فرآیندی است که طی آن شما توسط مرجع های اصلی که نماینده اداره ثبت علائم تجاری هستند اقدام نموده و پس از گذراندن تمامی مراحل آن و دریافت سند رسمی برای جنس تولید شده و کسب و کار خود شناسنامه ای در دست دارید که در سرتاسر کشور و حتی در برندهای جهانی بخش عظیمی از کشور های دنیا شمارا با آن اسم میشناسند.اما این موضوع یعنی درواقع ثبت برند و شرکت کاملا دو معقوله جدا از هم هستند چه برای ثبت برند(علائم تجاری) و چه برای ثبت شرکت نیاز به ثبت دیگری ندارید شما برند را هم میتوانید برای ثبت آن توسط شرکت و یا اگر شرکتی به ثبت نرسانده بودید از طریق شخص و مدارک هویتی آن فرد اقدام کنید تحت عنوان یک مجوز که با صنف ذی ربط مطابقت داشته باشد. اما ثبت شرکت شما برای دست یا فتن به چنین موضوعی علاوه بر آن که حتما باید مرجعی که توسط آن اقدام میکنید یکی از نماینده های رسمی اداره ثبت شرکت ها باشد رعایت تمامی قوانین شرکتی که میخواهید آن را ثبت نمایید الزامی است مثلا اگر شرکت تعاونی باشد تمامی قوانین مربوط به تعاونی و یا اگر شرکت تضامنی باشد قوانین مربوط به تضامنی باید رعایت شود اما در هر دوی آن ها انتخاب یک نام در وحله اول مهم ترین موضوع ممکن میباشد

منبع: http://kardanargham.com

تعداد بازدید از این مطلب: 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آبمیوه‌ گیری چی بخرم؟

وقتي تصميم به خريد دستگاه آبميوه‌ گيري مي‌گيريد بايد اين را بدانيد كه آبميوه‌ گيري ايده‌ال شما بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد؟

به گزارش ايسنا، بنا بر اعلام فروشگاه اينترنتي ۲۰ بخر، تمام مواردي را كه در زمان خريد يك آبميوه گيري بايد به آن دقت داشته باشيم را مورد بررسي قرار مي‌دهيم، اگر تصميم داريد براي منزل خود يك آبميوه گيري تهيه كنيد به‌طور حتم مي‌خواهيد بنا بر بودجه‌اي كه براي خريد آن در نظر داريد بتوانيد بهترين مارك و مدل آبميوه گيري را براي منزل خود تهيه كنيد، اما در چند سال اخير به قدري تنوع در مارك و مدل در بازار زياد شده كه باعث سرگردان شدن شما مي‌شود و در بسياري از مواقع به دليل نداشتن اطلاعات كافي بر اساس ظاهر و حرف‌هاي فروشنده خريدي را انجام مي‌دهيم كه خيلي زود از خريد پشيمان شده پي مي‌بريم كه پولمان را دور ريخته‌ايم اما ديگر دير شده است.

ما در اينجا تصميم داريم معيارهاي يك آبميوه گيري خوب را با يكديگر بررسي كنيم تا زمان خريد بدانيم كه يك آبميوه گيري خوب بايد چه معيارهايي داشته باشد و بهترين مارك آبميوه گيري كدام است. آبميوه گيري بوش، فيليپس، زيمنس و كند، بهترين برندهاي آبميوه گيري هستند كه ما مي‌توانيم آن‌ها را تهيه كنيم اما در اين ميان مي‌توان گفت كه آبميوه گيري بوش ارجحيت بيشتري دارد. يكي از اين دلايل اين است كه شركت بوش به صورت رسمي در ايران نمايندگي و خدمات پس از فروش دارد كه با نام بوش سرويس فعاليت مي‌كند اما برندهاي ديگر كه نامشان را برديم نمايندگي رسمي در ايران ندارند اما با اين حال مي‌توانيم به جرأت بگوييم كه برند هر كدام ضمانت محصولاتشان محسوب مي‌شود؛ اما از انتخاب برند كه بگذريم قدرت موتور، جنس تيغه، دهانه آن و در نهايت جنس بدنه مهم‌ترين مواردي هستند كه در هنگام خريد آب‌ميوه‌گيري بايد به آن دقت كرد.

بسياري از افراد بعد از گرفتن آبميوه مي‌بينند كه تفاله آن كاملاً آب‌دار است در صورتي كه هر چه آب‌ميوه‌گيري بهتر باشد تفاله بايد خشك‌تر باشد اين به دو چيز در بستگي دارد اول قدرت آب‌ميوه‌گيري و دوم تيغه آن است يك آبميوه گيري خوب بايد حداقل ۷۰۰ وات قدرت داشته باشد اما بهترين حالت براي يك آبميوه گيري خانگي ۱۲۰۰ وات مي‌باشد در اين حالت سرعت بالاي موتور باعث مي‌شود گريز از مركز به وجود آماده آبميوه را كاملاً جدا كند اما نكته بعدي داشتن يك تيغه خوب است كه بعد از مرور زمان كند نشود در اكثر آبميوه گيري ها از تيغه استيل استفاده شده كه عمر كمتري دارند و در زمان آبگيري باعث از بين رفتن بعضي از ويتامين‌ها در آب‌ميوه مي‌شوند؛ اما بهترين حالت تيغه‌هاي سراميكي هستند كه طول عمر بسيار بالاتري دارند و باعث از بين رفتن ويتامين آب‌ميوه نمي‌شوند، اما تيغه‌هاي سراميكي در آبميوه گيري هاي مدل‌بالا وجود دارد كه قيمت نسبتاً بالاتري دارند شركت بوش نيز داراي دو مدل آبميوه گيري با تيغه سراميكي است.

گزينه بعد در زمان انتخاب آبميوه گيري دهانه ورودي آن است كه احتياج نباشد زمان گرفتن ميوه بخواهيم آن‌ها را به قطعات كوچك تقسيم كنيم بهترين حالت اين است كه دهانه آبميوه گيري ۸۰ ميلي‌متر باشد تا شما بتوانيد يك سيب متوسط را به راحتي داخل آن بيندازيد، اما نكته ديگري كه خيلي در انتخاب ما مهم است قسمت جمع‌آوري تفاله است در بعضي از مدل‌هاي آبميوه گيري شما براي خالي كردن تفاله بايد آن را باز كنيد تا بتوانيد آن را خالي كنيد كه اين كار بسيار مشكل و زمان‌بر است، اما شركت بوش اين مشكل را حل كرده، در آبميوه گيري بوش يك مخزن وجود دارد كه تفاله در آن ريخته مي‌شود و خيلي راحت مي‌توانيد آن را برداشته خالي كنيد و سپس در جاي خود قرار دهيد شركت بوش با همين ابتكار به عمل توانست فروش آبميوه گيري هاي خود را به چند برابر برساند و قسمت بزرگي از بازار را به خود اختصاص دهد.

در اينجا به شما پيشنهاد مي‌كنيم متن مربوط به جاروبرقي و جارو شارژي خوب داراي چه مشخصاتي است؟ را در همين خبرگزاري حتماً بخوانيد در اين متن مواردي را كه در زمان خريد جاروبرقي و يا يك جارو شارژي بايد به آن دقت كنيد را به صورت كامل توضيح داده شده است تا در نهايت بتوانيد بهترين مارك جاروبرقي، بهترين جارو شارژي را براي منزل خود انتخاب كنيد.

منبع: خبرگزاري ايسنا

تعداد بازدید از این مطلب: 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود