دانلود فیلم و سریال جدید
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و آدرس dlrooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 383
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 209
باردید دیروز : 116
بازدید هفته : 888
بازدید ماه : 5129
بازدید سال : 13718
بازدید کلی : 153092
دستبند های چرمی

طرفداران زیادی دستبند چرمی دارند. دکمه های چرمی آنها از نظر سبک درست در کوچه من است و آنها این کار را بهتر از هر کس دیگری در آنجا انجام می دهند. این را در سایه طبیعی تیره قرار داده و کاملاً عالی است! چرم خوب و صاف است (نیازی به "شکستن آن" مانند برخی از دکمه های دیگر) نیست و دستبند چرمی کاملاً روی یک مچ بند ریز مانند من قرار می گیرد. شما دو مجموعه چنگال دارید ، اگر مچ دستان آنقدر کوچک نباشد ، به شرطی که سایز دستبند اندازه دستان شما باشد. می توان آن را در اندازه بزرگتر تنظیم کرد. من این تابستان را به مدت طولانی می پوشم و ممکن است هنگامی که احساس می کنم یک سنگ پانک بیشتر است ، آن را به رنگ سیاه بدوزم! خرید عالی ، آن را دوست دارم در ادامه با بلاگتن همراه باشید!

با افزودن موسیقی بیشتر به آن ، زندگی خود را بهبود بخشید. این دستبند چرمی موسیقی ، سطحی از روند و استایل را به شما می افزاید. این دستبند کاف با نت موسیقی هدیه ای مناسب برای یک دانش آموز موسیقی ، معلم موسیقی یا یک عاشق موسیقی است ...

قلاب مغناطیسی محکم در دستبند های مدل بینهایت که از جنس چرم هستند بسیار زیبا و خواستنی هستند زیر باند چرمی 20 میلی متری در چند رنگ برای انتخاب.

وقتی به جواهر شخصی سازی شده با پیام های دارای کتیبه های خاص نیاز دارید.

با خودتان ، خرید چیزهای اصلی یا جستجوی دیفیوزرهای ambiant ، در این صفحه وب محصولات بی نظیر Made in France را مشاهده خواهید کرد که همگی با استانداردهای کیفیت یکسانی مانند کالاهایی که ما برای مارک های برتر تولید می کنیم ، تولید می شوند.

همچنین مدل دستبندهایی است که عطری هستند و شما می‌توانید یک عطری را مختص خود کنید که شاید از گران قیمت ترین دستبند ها گران تر باشد.

جواهرات عطری

موفق ترین قطعه دامنه ما دستبند عطر است که در پنج رنگ مختلف عرضه می شود مدل های دستبند زیادی را می‌توانید در بلاگ دستبند طلا مشاهده کنید.

عطر مورد علاقه خود را روی قسمت دستبند CeraScent بمالید ، آن را تازه نگه دارید و آن را در تمام طول روز با خود همراه کنید. هر حرکت جزئی تمام نت های عطر ، تازه و بدون تغییر را منتشر می کند. یک تجربه منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن.

مدل دستبند چرمی چرم تمساح

دستبند چرمی تمساح دستکاری شده برای تقلید از بافت پوست این حیوان عجیب و غریب است. رنگهای مختلف به سایه های لوکس ترین کالاهای چرمی ادای احترام می کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 406
برچسب‌ها: دستبند های چرمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انگولار چیست (AngularJS)

همانطور که در مقاله های قبلی گفتیم قصد داریم مطالبی در رابطه با تکنولوژی و مشاغل مرتبط با این عرصه را برای شما فراهم کنیم در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از چهارچوب های تحت نرم افزاری وب به نام انگولار با شما صحبت کنیم و برای شما توضیح خواهیم داد این چهارچوب در ایران هم وجود دارد و مراکز آموزشی نیز برای آموزش این رابط وجود دارد در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

انگولار چیست (AngularJS)

انگولارجی‌اس چارچوب نرم‌افزاری تحت وب متن‌باز ، ساخت و توسعه داده شده توسط گوگل و جامعهٔ برنامه‌نویسان مستقل که برای حل بسیاری از چالش‌های برنامه‌های تک‌صفحه‌ای ( نرم افزار های تحت وب ) است. انگولارجی‌اس بر اساس این نظر طراحی شده که واسط کاربر و کدهای متصل‌کننده کامپوننت‌های نرم‌افزار بهتر است به برنامه‌نویسی اعلانی نوشته شود. در حالی که برای نوشتن منطق تجاری برنامه کاربردی برنامه‌نویسی دستوری مناسب‌تر است. AngularJs برای اپلیکیشن های تک صفحه ی (single-page-applications = SPA) گزینه ی بسیار خوبی می باشد. این پلتفرم در کشور ایران به دلیل باز بودن سورس ها و راحتی کاربردی آن طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است

نحوه کار نگولار

نحوه کار این کتابخانه بدین شکل است که ابتدا صفحه اچ تی ام‌ال که دارای ویژگی ها و تگهای اضافه شده سفارشی است خوانده می شود. این ویژگی ها نقش رهنمود را برای انگولار دارند که بتواند ورودی یا خروجی صفحه را به مدل مربوط به ان که از جنس متغیر های جاواسکریپت است پیوند دهد. ارزش این متغیر های جاواسکریپت میتواند دستی از طریق کد تغییر کند یا بطور ایستا یا پویا از منابع جی سن گرفته شود. این تغییرات از طریق پیوند برقرار شده ورودی یا خروجی را تحت تاثیر قرار میدهد.

آموزش انگولار در ایران

این کتابخانه همانطور که گفته شد به دلایل زیادی در ایران هم مشاغل زیادی را متوجه خود کرده است و افراد زیادی به عنوان یک حرفه پرطرفدار به آن می اندیشند و برای تکمیل تجربه خود در رشته برنامه نویسی نیازمند آموزش انگولار 2 هستند و افراد زیادی هم در این رشته فعالیت دارند در ایران هم آموزشگاه های زیادی در برگزاری کلاس ها و آزمون های این رشته فعالیت می کنند که در ادامه به برخی از بهترین آن ها اشاره خواهیم کرد

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش متلب در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر انگولار2 را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی چند برند معروف دوربین مداربسته

همانطور که در مقاله های قبلی صحبت شد دریافتیم که امنیت اماکن مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخورددار است تامین این امنیت بسته به مکان مورد نظر و استفاده از ترفندهای زیادی بستگی دارد یکی از این ترفندها نصب دوربین های امنیتی است که بسته به اهمیت مکان مدل های زیادی برای استفاده موجود است ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از دوربین مداربسته بپردازیم و چند برند مطرح دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را محیا می کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده. داشتن تصویر از محل وقوع جرم در حافظه دوربین مداربسته روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد.

ساختار دوربین مداربسته

بدنه دوربین

 قاب اصلی و قاب پوششی (بیرونی) که نسبت به فضای مورد استفاده آن را انتخاب می‌کنند

بخش‌های الکترونیکی دوربین

سنسور، بورد اصلی، کانکتور و بورد تغذیه

لنز دوربین مداربسته

 لنز زوم یا موتور دار دوربین مداربسته نوعی از لنز است که امکان تغییر فاصله کانونی و در نتیجه زاویه دید دوربین را از راه دور مهیا می‌کند. این لنزها همچنین معمولاً دارای فوکوس خودکار نیز هستند. در این مطلب با این نوع از لنزها بیشتر آشنا خواهید شد.

وظیفه لنزدوربین مداربسته

 اندازه چیپ تصویر دوربین‌ها محدود و کوچک است. این موضوع باعث خواهد شد تصویر تشکیل شده بر روی چیپ تصویر بسیار محدود باشد. برای رفع این مشکل باید از وسیله ای برای متمرکز کردن نور بر روی چیپ تصویر استفاده شود. به این وسیله لنز می‌گویند. لنز دوربین‌های مداربسته معمولاً از یک یا چند عدسی تشکیل شده که با توجه به فاصله کانونی، قسمت مشخصی از تصویر رو به رو را بر روی چیپ تصویر ایجاد می‌کنند. هر چه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد تصویر را کمتر متمرکز می‌کند و زاویه دید دوربین کمتر خواهد بود. از طرفی در دو دوربین با لنزهای با فاصله کانونی ثابت دوربینی که چیپ تصویر بزرگ‌تری داشته باشد تصویر را با زاویه بیشتری نشان می‌دهد.

معرفی چند برند معروف دوربین مداربسته

دوربین مداربسته های لوک

برند های لوک یکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد.

محصولات این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.دوربین های مدار بسته های لوک در دو سری IP و Analog هستند .

دوربین های مداربسته هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند وتوان این را دارد با قول های دوربین مدارسته جهان رقابت کند.در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.به این خاطر تمامی استاندارد ها و تکنولوژی خود را در این سری از دوربین های های لوک بگنجاند و بتواند این دوربین های مدار بسته با کیفیت و با قیمت پایین به فروش برساند. و خود را در این سطح و با قیمت پایین نشان دهد

داهوا (DAHUA)

شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد.این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته  ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه  بازار نماید.در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند.که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.

سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند.

از مزایای دوربین های این شرکت می توان به تولید دوربین مداربسته با کیفیت ضبط 4k ، و کیفیفیت تصویر بالا اشاره کرد اما به نوعی بخشی از ضعف این شرکت به این دلیل است که دربین های خود را با قیمیتی بالا تر از ارزش واقعی خود روانه بازار می کند . به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد.

ما قصد داشتیم در این مقاله به توضیح ساختاردوربین مداربسته بپردازیم و به معرفی چند برند معروف و خوب دوربین مداربسته بپردازیم امیدواریم این مقاله مورد توجه شما مخاطبان عزیز قرار گرفته باشد خوشحالیم از اینکه می توانیم از طریق وبلاگ های خوب مقالاتی کاربردی را برای مطالعه در اختیار شما قرار دهیم

منبع: ویکی پدیا

تعداد بازدید از این مطلب: 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود